Pilot ESM17 - Pilot boat/Crew boat

General: Propulsie:
Corp: Otel Motor Principal: 2 x Doosan L126TIH
Suprastructura: Aluminiu Putere 530Kw
Clasificare: Bureau Veritas I ✠ HULL * MACH Propulsie 2 x elice cu pas fix
Seagoing Launch Autonomie 200Mm
Dimensiuni: Fisa tehnica: Download
Lungime: 16.7m
Latime: 5.3m
Pescaj: 1.5m
Tanc combustibil: 1.8mc

Pilot ESM12 -Inland Pilot boat/Crew boat

General: Propulsie:
Corp: Otel Motor Principal: 1 x Doosan L126TIM
Suprastructura: Aluminiu Putere 294Kw
Clasificare: Pilot, Survey, Crew and Patrol boat Propulsie ZF, 1 x elice cu pas fix
Navigatie in gheata sparta Autonomie 300km
Dimensiuni: Fisa tehnica: Download
Lungime: 12.0m
Latime: 3.5m
Pescaj: 1.5m
Tanc combustibil: 1.2mc

Pasager 12 persoane Europolis 2

Lungime: 12m Motor: 1xDiesel 120cp Tanc comb : 600L
Latime: 3.5m Echipaj: 10+2 Pescaj: 0.9m

Remorcher Borcea 3

Lungime: 8m Motor: 1xDiesel 180cp Tanc comb : 700L
Latime: 3m Echipaj: 1+1 Pescaj: 0.9m

Ambarcatiune Otel ARSVOM


ElectroScoica Mar a executat lucrari de reparatii capitale la ambarcatiunile Sorana 1 si Sorana 2: schimbat tabla corp; confectionat si montat suprastructura noua, procurat si montat motor principal, procurat si montat diesel generator, procurat si montat aparatura navigatie, reparatii mecanice, reparatii electrice.

Salupe corp aluminiu de patrulare si control

Lungime: 8.7m Motor: Diesel 160-180cp Tanc comb : 400L
Latime: 2.8m Viteza max: 17nod Deplasament: 4000kg
Echipaj: 1+4 Viteza croaziera 13nod

Suprastructura Nava Tehnica BigFoot 1


In perioada August 2009- Mai 2010 am executat pentru GSP doua lucrari de referinta – reconversia navelor Big Foot 1 si Big Foot 3. Prima a necesitat constructia si montajul unei suprastructuri – cea mai mare de acest fel realizata pana in prezent in Romania- iar cea de-a doua montajul unei colonete si a structurii aferente pentru o macara de 500t. Pentru realizarea ambelor proiecte am procesat si pus in opera la pozitie o cantitate de aprox. 1600t in perioada de timp mentionata.

Tonaj: 1650 tone Etaje: 6 + heliport Inaltime: 26 metri
Tribord-Babord: 42 metri Pupa-Prova: 26 metri

110 TEU Portcantainier


Electroscoica Mar a executat urmatoarele lucrari pentru doua nave tip portcontainier: confectie suprastructura, cuplare block sectii, confectie plus montaj elemente de lacatuserie usoara si tubulatura.

Lungime: 89.95m Inaltime 7.35m Container punte 38
Latime: 14.40m Pescaj: 5.83m Container magazie 68

Ambarcatiune corp aluminiu de patrulare si control

Lungime: 10.9m Motor: 2xDiesel 250cp Tanc comb : 1400L
Latime: 3.93m Viteza max: 30nod Deplasament: 8000kg
Echipaj: 2+10 Viteza croaziera 25nod Tanc apa potabila 2x125L

Ambarcatiune corp otel de patrulare si control

Lungime: 9.8m Motor: Diesel 180cp Tanc comb : 400L
Latime: 2.7m Viteza max: 15nod Deplasament: 5500kg
Echipaj: 2+8 Viteza croaziera 12nod

Daewoo Mangalia Heavy Industries


Cu o vechime de peste 10 ani ca subcontractor al santierului naval DMHI, ElectroScoica Mar executa diferite repere de lacatuserie usoara: tubulatura ventilatie, suporti ventilatie, pedestal container, scari inclinate, scari verticale, balustrazi, cell guide-uri, tubulatura evacuare motor, platforme, autoclave, capace magazie, etc.

Clienti